Bland de första inlägg på denna bloggen då jag bänkat mig framför datorn och knappar in varje bokstav på tagentbordet. Gör alltid mina inlägg från iphonen, då det är lite smidigare än att behöva starta datorn tycker jag. 
 
Galet trött och har precis gjort färdigt min uppgift inför morgondagen. Smart och börja dagen innan så. standarn. inte gjort alls mycket sen jag kom hem vid två. tagit det lugnt, tog mig en omväg hem bara för att det vart sånt underbart väder, satt susen med en härlig promenad i solen. gjorde mig lite mat när jag kom hem och efter det var min fritid slut, skoluppgifter var tvunget att klämmas imellan. Färdig med det och slut tjatat på skolan.

Känner att jag vart fruktansvärt dålig på att lägga upp vad jag gör i skolan när vi sminkar och även makeuper överhuvudtaget. skulle starta igång "dagens makeup", lyckades hålla den i 1 dag. Bra där. men tänkte att nu jävlar, all makeup jag gör blir fotograferas och jag bestämmer mig för att ta tummen ur och slänger upp det här.!
inspirationscollage som jag gjorde i början fortsatte väldigt bra där också, menmen.. dåligt av mig men känner att först och främst är det Makeup bilder som är ett måste att ändra på och inte vara lat och inte lägga upp det. Nya Tag. ♥
 
thailand,ett helt års sen, längtar alldeles för mycket tillbaka! 

Kommentera

Publiceras ej