Gott med äntligen helg! Som jag säger varje fredag, detta behövs. Är helt slut i hela kroppen och det första som gjordes var att slänga sig på sängen och där slocknade man. En riktigt go PN helt enkelt. Slutade gör tidigt idag. Gjorde min dag ännu bättre. Vart så lycklig idag då dagen bara flutit på som aldrig förr. Och trött har jag vart exakt hela dagen, men det är en annan femma ;)

 

varje fredag har jag alltid en håltimma på en timma efter första lektionen sen direkt bamba, så man går runt i skolan från tio till kvart över tolv och inte gör något, men så just idag flyttade vi upp vår sista lektion till håltimman. Hur skönt som helst. Direkt efter lunchen, alltså kvart över tolv skulle vi precis starta våran lektion och min lärare fick ett samtal att hennes lilla dotter på skolan har fått magsjuka. så snabbt iväg med henne dit och vi istället fick sluta. Tidigt som attans trodde jag verkligen att jag skulle komma hem idag, men nej. Mitt tåg gick inte förräns kvart över ett och jag fick då gå runt som en idiot och mingla runt i affärer i en timma. Jätte tråkigt och jobbigt när man egentligen inte vill och på en fredag. Hem kom jag och nu har jag landat på fötterna igen. Efter en powernap, lite käk och skickat iväg mitt personliga brev till norge till en praktikplats kan jag bara luta mig tillbaka igen och slappa framför några goa avsnitt från OTH. (haft en lång paus från serie-tittning, på tiden att börja igen ) puss

Kommentera

Publiceras ej